דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

שירות לקוחות

אנחנו כאן לשירותך! איך תרצה לפנות אלינו?

שירות בדיגיטל

מידע מפורט לגבי צריכת המים שלכם, סטטוס טיפול בפניות וסטטוס תשלומים ניתן למצוא באזור האישי.
כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר בקלות ובנוחות באמצעות הפייסבוק והווטאסאפ.

 

לדיווח על תקלות ומפגעים 24/7 יש ליצור קשר עם המוקד העירוני 106+ (בטלפון, באפליקציית 106+ או באתר)

מוקד שירות טלפוני

1-800-071202 או בחיוג מקוצר 3202* (למחייגים מחו”ל 972-73-2301300+)
מידע כללי, תשלומים ובירורי תשלום, מענה אנושי של נציג מי אביבים בכל הקשור למידע כללי ולתשלום חשבון המים.

ימים א’, ג’, ה’- 17:00-08:30
ימים ב’, ד’ – 19:00-08:30

 

פניות בכתב

ניתן לפנות אלינו בטופס מקוון
או בדוא”ל לכתובת: pniot@mei-avivim.co.il
אנא הקפידו לציין שם מלא, פרטים ליצירת קשר, כתובת ומספר חשבון חוזה

 

מוקד שירות פרונטלי

ימים א’-ה’ – 16:00-08:30
יש לזמן תור מראש 
כתובת: דבורה הנביאה 121, פארק עתידים, בניין 7 כניסה B (קומה 3), תל אביב-יפו
קווי אוטובוס קרובים: 220 ,22 ,12 ,6 ,89 ,142 ,141 ,42 ,7 ,52 ,389 ,366 ,266 ,189 ,108

 

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
אייקון אינסטגרם אייקון יוטיוב אייקון פייסבוק

The Butterfly Button