דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

מבנה ארגוני והנהלה בכירה

חטיבת הנדסה

חטיבת ההנדסה במי אביבים אחראית על הניהול האסטרטגי ארוך הטווח של מערכות המים והביוב בעיר תל אביב – יפו  על ידי גיבוש תוכניות אב ומימוש תוכנית השקעות מקיפה לחידוש ושדרוג תשתיות המים והביוב.

החטיבה פועלת לפיתוח תשתיות המבטיחות אספקת מים ופינוי ביוב אמינים ואיכותיים ושימת דגש על ניהול מיטבי של מתקנים וקווי האספקה ראשיים, תוך שמירה על איכות המים והסביבה.

חטיבת תפעול

חטיבת התפעול אחראית על תחזוקת רשת המים והביוב, תוך הבטחת פעילות תקינה ואספקת מים רציפה ואיכותית בשגרה ובחירום. חטיבת התפעול מטפלת בתקלות, תחזוקה שוטפת ותחזוקה מונעת לרשת המים והביוב, כמו גם בניהול מערך החירום והלוגיסטיקה.
החטיבה אחראית על הפעלת מוקד שליטה ובקרה מתקדם ובהתקנה, בקרה ותחזוקת מדי מים עבור צרכני מים פרטיים, עסקיים, ואתרי בנייה ברחבי העיר.

חטיבת כספים

חטיבת הכספים אמונה על ניהול כלל כספי הארגון ותזרים המזומנים, בטווח הארוך והקצר, ניהול ההשקעות הכספיות, הדיווחים הכספיים לרשויות השונות, התקציב השנתי, הבקרה והפיקוח על פעילויות הארגון.
כמו כן מטפלת החטיבה בנושא הביטוח ודמי הקמה וכן מקיים את תחום בקרת הפנים.

חטיבת שירות לקוחות

התהליכים הארגוניים ותהליכי העבודה בחטיבת שירות לקוחות, הינם מכווני לקוח ומרכזים את מירב תשומת הלב על קריטריון זה. שביעות הרצון של הלקוח היא זו העומדת במרכז התפיסה הארגונית. מטרת החטיבה הנה לפעול על פי תפיסה זו ולענות על ציפיות הלקוח בפרמטרים של זמינות, נגישות, מקצועיות ואיכות, באמצעות יישום הפעולות הבאות הבאים: התווית מדיניות השירות, הפנימית והחיצונית בחברה, המחייבת את כלל היחידות בארגון הנחייה מקצועית של יחידות הארגון הגדרת סטנדרטים למענה, הטעמתם ובקרה על עמידה בהם ניהול ההסברה של החברה קידום איכות השירות בחברה לצורך שיפור חווית לקוח

חטיבת תכנון ואסטרטגיה

עוסקת בפיתוח וקידום התאגיד לקראת אתגרי השנים הבאות, תוך התמקדות במרכיבי תוכן הנחוצים לבניית יכולות החברה לתמוך בחטיבות הליבה של עשייתה.
החטיבה אחראית על ארבעה תחומים מרכזיים: תחום הטכנולוגיות ומערכות המידע, תחום בקרות ותהליכים, תחום הדוברות והדיגיטל ותחום החדשנות והיזמות.

משאבי אנוש

מרכזים את הטיפול בעובד בכל שלבי מחזור חייו בארגון, החל מגיוסו ועד לסיום העסקתו בחברה. פועלים לבנייה ולשימור התרבות הארגונית בחברה, להעמקת התקשורת הפנים ארגונית, לביסוס תהליכים ארגוניים שמטרתם לשפר התנהלות וביצועי עובדים, לפיתוח מסלולי קידום ואופק התפתחותי, כמו כן אמונים על רווחת העובדים ועל ניהול השכר. בנוסף יוזמים ומפתחים קשרי קהילה ומקיימים מעת לעת פעילויות התנדבותיות.

ייעוץ משפטי

עוסקים בניהול התחום המשפטי של החברה על כל רבדיו, לרבות: מתן יעוץ משפטי שוטף לכלל גורמי החברה, עריכת חוות דעת, עריכת הסכמים, השתתפות בוועדות, ניהול פניות משפטיות, ניהול תביעות משפטיות, פעילות משפטית מול גופים רגולטוריים, ניהול פעילות הדירקטוריון וכל ייעוץ משפטי נוסף הנדרש להגשמת ולהשגת יעדי ומטרות החברה.

מבנה ארגוני מי אביבים: דירקטוריון > מבקר פנים > מנכ"לית מי אביבים > ייעוץ משפטי ומשאבי אנוש 5 חטיבות: 1. חטיבת שירות לקוחות הכוללת את מחלקת קשרי לקוחות, מחלקת חיוב ובקרה, מחלקת מוקדים 2. חטיבת הנדסה הכוללת את מחלקת פרויקטים, מחלקת תכנון, מחלקת מתקנים, מחלקת רישוי ודמי הקמה, מחלקת איכות מים וסביבה 3. חטיבת תפעול הכוללת את מחלקת אחזקת תשתיות, מחלקת שליטה ובקרה, מחלקת צרכנות, חירום בטיחות ולוגיסטיקה 4. חטיבת כספים הכוללת את מחלקת חשבות, מחלקת תקציבים, מחלקת הכנסות, מחלקת רכש והתקשרויות 5. חטיבת תכנון ואסטרטגיה כוללת את מחלקת מערכות מידע, מחלקת תהליכים ובקרה ודיגיטל ותקשורת

מבנה ארגוני מי אביבים: דירקטוריון > מבקר פנים > מנכ"לית מי אביבים > ייעוץ משפטי ומשאבי אנוש 5 חטיבות: 1. חטיבת שירות לקוחות הכוללת את מחלקת קשרי לקוחות, מחלקת חיוב ובקרה, מחלקת מוקדים 2. חטיבת הנדסה הכוללת את מחלקת פרויקטים, מחלקת תכנון, מחלקת מתקנים, מחלקת רישוי ודמי הקמה, מחלקת איכות מים וסביבה 3. חטיבת תפעול הכוללת את מחלקת אחזקת תשתיות, מחלקת שליטה ובקרה, מחלקת צרכנות, חירום בטיחות ולוגיסטיקה 4. חטיבת כספים הכוללת את מחלקת חשבות, מחלקת תקציבים, מחלקת הכנסות, מחלקת רכש והתקשרויות 5. חטיבת תכנון ואסטרטגיה כוללת את מחלקת מערכות מידע, מחלקת תהליכים ובקרה ודיגיטל ותקשורת

The Butterfly Button