מהי צריכה רציפה?
צריכת מים רציפה במד מים משויך היא מצב בו מד המים מסתובב כ-21 שעות ללא הפסקה.
מהן הסיבות לצריכה רציפה?
לרוב הסיבה תהיה נזילה או שימוש רציף (כמו מילוי בריכה), יש לבדוק ולוודא שמספר מד המים שמותקן בנכס שלך, תואם למספר מד המים שמצוין בחשבונית או באזור האישי שלך או בהודעת ה-SMS שקיבלת מאיתנו (ככל שנרשמה אצלך צריכה רציפה)
אז איפה הנזילה?
מספר בדיקות פשוטות ומהירות יכולות לעזור לכם למצוא לבד את מקור הנזילה:
בשירותים – בדקו האם מיכל ההדחה בשירותים תקוע, או האם הניאגרה באסלה מטפטפת.
בגינה – בדקו האם מערכת ההשקיה פגומה או מטפטפת. חשוב לבדוק גם את חלקי המערכת הנסתרים או המכוסים באדמה.
דוד שמש/חשמל – יתכן שהדוד שלכם נוזל, מומלץ לבדוק את החלק התחתון של הדוד ואת המשטח שמתחתיו ולוודא שאין רטיבות.
אם אכן איתרת נזילה בנכס, גם אם היא קטנה חשוב לתקן אותה בהקדם, כדי למנוע בזבוז מים וחיובים מיותרים. לאחר תיקון הנזילה תוכלו להגיש בקשה להקלה בתשלום בעקבות הנזילה שאותרה.
צריכת מים רציפה במד המים הראשי
במקרה של התראה על צריכה רציפה של 21 שעות במד המים הראשי של הבניין, אנחנו נשלח הודעת SMS תוך 24 שעות, כדי לתת לכם אפשרות לבדוק בהקדם וכך לשמור על המים ולמנוע בזבוז מיותר.
הטיפול בנזילות שמקורן בצנרת המשותפת היא באחריות דיירי הבניין / ועד הבית או מי מטעמו.