דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

הצצה קטנה למוקד שבו הכל קורה

מוקד השליטה והבקרה שלנו הוא בדיוק המקום בו “שירות ללא הפסקה” מקבל את המשמעות הגדולה ביותר.
7 ימים בשבוע לאורך כל שעות היממה, תושבי העיר ואורחיה מקבלים מענה לכל תקלת ביוב או מים.
מידי יום צוות מוקד השליטה והבקרה מטפלים בכ-130 פניות בממוצע שחלקן הן דיווח על טלפון סלולרי או מפתחות רכב שנפלו לתעלת הניקוז ואחרות בנושאי הפסקות מים, סתימות ופיצוצי ביוב.
הפניות שמתקבלות במוקד מטופלות לפי אמנת שירות שמגדירה זמן טיפול למגוון הפניות, לרוב זמן הטיפול לא מגיע לזמן הטיפול המקסימלי הקבוע באמנה ומטופלות בזמן קצר יותר.

מעבר לצד השירותי קיים גם חלק טכני בו דואגים לשמור את מערכות המים, הביוב והניקוז במצב תקין, השליטה על מערכות אלו נעשית מרחוק, באופן כמעט אוטומטי לחלוטין מלבד מקרים נקודתיים בהם יש צורך לשנות נתונים או לתקן את לחץ המים כדי לשמור על אספקת מים תקינה לכל חלקי העיר.
בחלק מהמקרים בהם אין אפשרות לתקן את התקלה מרחוק עובדי המוקד נעזרים בטכנאים ומהנדסים בשטח כדי לתקן את התקלה מהר ככל האפשר בזמן אמת.

מזמינים אתכם לצפות בשיחה על מאחורי הקלעים של מוקד השליטה שלנו

The Butterfly Button